Bán Aladár Általános Iskola Várpalota

i ♥ bánali

  • A betűméret növelése
  • Alapértelmezett betűméret
  • A betűméret csökkentése
Címlap HÍREK Friss hírek KRÉTA elektronikus ügyintézési rendszer bevezetése iskolánkban

KRÉTA elektronikus ügyintézési rendszer bevezetése iskolánkban

vghjklé  bhjkl,. fgbnmkl

KRÉTA elektronikus ügyintézési rendszer
(KAFFEE projekt)
bevezetése iskolánkban

Tisztelt Szülők!

Intézményünk a KRÉTA  e-napló bevezetését követően 2018. november 1-től részt vesz egy pilot programban, melynek célja az elektronikus ügyintézési rendszer többlépcsős bevezetése a gondviselők részére.

 

 

Az első lépcsőben az alábbi területeket vezetjük be:

1. Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása.

2. Osztály, vagy tanulói csoport változtatási kérelmének benyújtása.

3. Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése.

4. Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése.

5. Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása.

6. Bizonyítvány-vagy törzslapmásolat igénylése.

7. Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.

 

Ezeket az ügyintézési folyamatokat egyelőre csak a Bán Aladár Általános Iskolába járó tanulók gondviselői, törvényes képviselői érhetik el. Ez a funkcionalitás számukra 2018. november 1-től érhető el az intézmény KRÉTA rendszerén keresztül. A belépéshez a már meglévő, érvényes gondviselői felhasználónevük és jelszavuk szükséges.

https://klik037026001.e-kreta.hu

További részletes tájékoztatást találnak az alábbi linkeken elérhető Útmutatókban, Kézikönyvekben  és /vagy videókban, az e-Ügyintézés kezelését bemutató videók szülők, gondviselők részére című tájékoztatókban.

https://eugyintezes.e-kreta.hu/info

https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760533

Javasoljuk a tájékoztatók áttanulmányozását és használatát!

Használják ki az iskolai ügyintézés korszerű, XXI. századi módját!

Iskolavezetés