Bán Aladár Általános Iskola Várpalota

Hírek

Tábori történetek V.

A Nyári Szabadidős Tábor ötödik hetének krónikája
2011. július 25.. – július 29.

010 Ezen a héten az időjárás játszotta a főszerepet, bizony a Balatonról és a fürdőzésről csak álmodozhattunk. De azért vidáman és tartalmasan telt a hetünk.

Bővebben...

TÁBORI TÖRTÉNETEK IV. – 2011.

019 Hétfőn délelőtt a moziban a Narnia krónikájának 3. részében mi is tengerre szálltunk felkutatni a 7 kardot, hogy megmenthessük az eltűnt embereket.
Majd délután a várpalotai védőnők szerveztek ügyességi és egészségnevelési játékokat a táborozók számára

Tábori történetek III. hét Krónikája

025 Hétfőn délelőtt moziba voltunk. Délután pedig sportoltunk és kézművesedtünk.

Tábori történetek II.hét Krónikája

017 Hétfőn a Moziba megnéztük a Maci Laci filmet. Délután pedig sportoltunk és kézműveskedtünk

Tábori Történetek I. hét Krónikája

01Hétfőn a moziban a Hopp-ot néztük meg, délután pedig egymással ismerkedve pingpongoztuk, fontunk, fociztunk.

Harci-túra

d050 2011. június 14-én Diák-önkormányzati Nap volt iskolánkban. Az alsó-tagozatos osztályok kiránduláson míg a felsősök harci-túrán vettek részt. A harci-túra során kellett "tűzet" oltani, célba találni, sebesültet cipelni,tájékozódni, a Himnusz és a János vitéz sorait megtalálni a verseket folytatni, angol neveket és vicceket fordítani, ételeket kóstolni, kupakot válogatni, reklámot készíteni és dekázni.

Jutalom kirándulás

035 Az iskola felső tagozatos diákjai június 6-án, míg az alsó tagozatosok június 7-én mentek jutalom kirándulásra. A felsősök az ajkai élményfürdőt és a Sobri Jóska Kalandparkot látogatták meg. Az alsósok pedig Tatára kirándultak, a várat és a tatai tó élővilágát tekintették meg.

Remélem a képek magukért beszélnek.

A 7. évfolyam kirándulása

kicsi Kirándulni jó!
2011. június 2-án egy kicsit borús délelőtt vágtunk neki a körülbelül másfél, 2 órás buszozásunknak. Előbb Győr, majd Pannonhalma felé vettük az utunkat.

A Nyári Szabadidős Tábor Szakmai Programja

A program innen letölthető.

Országos Kazinczy-szépkiejtési verseny 2011

Az Országos Kazinczy-szépkiejtési verseny idén, 2011-ben április 7-től 9-ig tartott Balatonbogláron. Egy nagy véletlennek köszönhettem, hogy eljuthattam a területi fordulóra, melyben sikerült továbbjutnom az országos versenyre.